Autor: Indrek Kald • 18. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telia: vuti-MM kasvatab telerite müüki 20%

Jalgpalli MM kestab 15. juulini.
Foto: pixabay.com
Eelmisel nädalal alanud jalgpalli MM on kasvatanud inimeste nõudlust uutele telerite järele viiendiku võrra, teatas Telia Eesti.

Telia kauba ja seadmete grupi tootejuhi Jüri Raudsepa sõnul kasvatavad suvised spordi suurvõistlused alati telerite müüki. "Senine kogemus on näidanud, et inimesed soovivad tippvõistlustele kaasa elada uue ja korraliku suurusega teleekraani vahendusel," tõdes ta.

Raudsepa kinnitusel kasvab suviste suurvõistluste eel telerite müük tavapärasega võrreldes umbes 20 protsenti.

Suuruse arvestuses on viimase aja üks populaarsemaid valikuid 50tolline ekraan, kuid üha enam langeb valik ka 55- ja 60tollise ekraani kasuks. Seega aina rohkem lähevad kaubaks nii Samsungi kui LG kallimad mudelid.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755