Autor: ITuudised.ee • 11. juuli 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telereklaamis domineerivad online-firmad

Firmad nagu Amazon, Netflix, Expedia ja Airbnb kujundavad oma mainet ja müüki suuresti läbi televisiooni.
Foto: pixabay.com
Mitmes suures riigis on digiajastu ettevõtteist saanud suurimad telereklaami investeerijad, näitavad üleilmsed andmed.

Mitteametlik rühm telesaadete edastajate ja reklaamivahendajate majandusorganisatsioonidest Euroopas, Ameerikas ja Austraalias nimega The Global TV Group on kogunud andmeid, mis näitavad, et brändid nagu Amazon, Zalando, Netflix, Expedia ja Airbnb kujundavad oma kuvandit, mainet ja müüki suuresti läbi televisiooni.

Selline investeerimine näitab televisiooni ja online´i tugevat seost, kuna internetti ühendatud seadmetega vaatajad saavad telereklaamidele kohe reageerida, kirjutas Best Marketing.

Näiteks USAs kulutasid mullu digiajastu ettevõtted – sealhulgas Amazon, Expedia, Wayfair ja eBay – telele üle 5,9 miljardi dollari, mida on võrreldes aasta varasemaga 10% enam.

Selline tendents peaks jätkuma ka tänavu, kuna aina enam e-kaubanduse brände üle kogu maailma usaldavad oma kuvandi tugevdamiseks, külastatavuse suurendamiseks ja tulu teenimiseks just telereklaami.

Pikemalt loe Best Marketingist.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755