Eesti arvutimäng teenis kulud enne müüki 15kordselt tagasi

Circle Empires
8. augustil üleilmsesse levisse läinud Eesti arvutimäng Circle Empires.

Tänasest üleilmsesse levisse läinud Eesti arvutimäng Circle Empires teenis oma arenduskulud 15kordselt tagasi juba enne müügi algust.

Edu taga seisab kokkulepe Hollandis asuva mängukirjastajaga Iceberg Interactive, kelle hittide seas leiduvad ka mängud Endless Space ja Killing Floor. Uue mängu valmimise eest vastutasid mänguarendusettevõtted Luminous, Playtest Games & Marketing ja Interactive Fate.

Circle Empires on peresõbraliku sisuga fantasy-stiilis strateegiamäng, mille kallal arendaja Luminous töötas Tartus kolm aastat. Mängu tasuta beetaversiooni laeti alla üle 170 000 korra ja sellest tehtud fännivideoil on Youtube´is kokku üle nelja miljoni vaatamise. Tegu on ühega vähestest Eesti mängudest, mis on jõudnud täisversiooni müügini üleilmses arvutimängude veebipoes Steam.

Eesti jaoks teeb mängu erandlikuks ka asjaolu, et seda saab mängida ka eesti keeles, lisaks ülejäänud 12 keelele.

Mängu arenduses osalesid kuus eestlast, üks ameeriklane ja üks taanlane. Oluline osa mängu helidest on valminud ameerika helilooja Tracy W. Bushi käe all, kes on teinud helisid ja muusikat ka globaalsetele hittmängudele nagu Starcraft ja Warcraft III.

"Circle Empires´it on lihtne õppida ja samas see toidab kaua mängijate huvi. Meie sihtgrupp on väga lai - soovitame mängu alates varasest koolieast ning vanuse ülempiiri pole. Edu aluseks on originaalne kontseptsioon ja tasuta beetaversiooni mänginud 170 000 inimese tagasiside," selgitas mängu produtsent Edvin Aedma.

Aedma eelmine mäng Teleglitch hoiab senini Metacriticus Eesti mänguarenduse ajaloo kõige kõrgemat metaskoori, 84.

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara