Autor: Indrek Kald • 11. aprill 2024

Twilio juht: tehisintellekt aitab kliente kaasata andmepõhise isikliku suhtlusega

Eestiski tegutsev IT-firma Twilio integreerib tehisintellekti oma toodetesse, et pakkuda ettevõtetele klientide kaasamiseks uusi kogemusi.

Tehisintellekt on suur väärtus kasumlike klientide ligimeelitamisel, kaasamisel ja hoidmisel suure konkurentsi tingimustes, kinnitas Twilio Eesti juhatuse liige Meelis Aus.

Twilio tiim Barcelona Mobile World Congressil (pilt on illustratiivne).
Foto: Twilio
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755