• 16.08.22, 10:31

Elisa soovitus: kuidas vältida firmas olukorda, kus toote-teenuse rikkest teavitab sind klient

Rikke või probleemi korral peaks iga ettevõtja eesmärk olema klienti proaktiivselt teavitada või tema poole pöördunud kliendile vastata, et probleemiga juba tegeletakse.
Pilt on illustratiivne.
  • Pilt on illustratiivne.
  • Foto: Pixabay
Kuidas seda aga kõige mõistlikumalt tagada, selgitab Elisa monitooringu osakonna juht Valdo Kiks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.04.25, 09:39
Televent tippsündmuseni on jäänud loetud päevad
Juba selle kuu lõpus, 24. aprillil vallutab Tallinna Kultuurikatla IT-valdkonna tippe koondav sündmus Televent.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele