• 16.08.22, 10:31

Elisa soovitus: kuidas vältida firmas olukorda, kus toote-teenuse rikkest teavitab sind klient

Rikke või probleemi korral peaks iga ettevõtja eesmärk olema klienti proaktiivselt teavitada või tema poole pöördunud kliendile vastata, et probleemiga juba tegeletakse.
Pilt on illustratiivne.
  • Pilt on illustratiivne.
  • Foto: Pixabay
Kuidas seda aga kõige mõistlikumalt tagada, selgitab Elisa monitooringu osakonna juht Valdo Kiks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele