• 16.08.22, 10:31

Elisa soovitus: kuidas vältida firmas olukorda, kus toote-teenuse rikkest teavitab sind klient

Rikke või probleemi korral peaks iga ettevõtja eesmärk olema klienti proaktiivselt teavitada või tema poole pöördunud kliendile vastata, et probleemiga juba tegeletakse.
Pilt on illustratiivne.
  • Pilt on illustratiivne.
  • Foto: Pixabay
Kuidas seda aga kõige mõistlikumalt tagada, selgitab Elisa monitooringu osakonna juht Valdo Kiks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 16:09
Rally Board 65 tõstab videokoosolekute kvaliteedi uutesse kõrgustesse
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele