Autor: Joosep Põllumäe, Elisa valdkonnajuht • 3. juuni 2024

“Eriti oluline on see tehnilisemate rollide puhul”. Kuidas juhtida IT-tiime?

Kui arendaja ei tea, milleks ta koodijuppi kirjutab või kuidas äripoolel tema töö tulemust kasutatakse, ei saa ta tegelikult oma ekspertteadmistega panustada.

Kuidas panna spetsialistid mõistma, et nad on osa millestki suuremast, mitte lihtsalt oma asja nokitsejad?

Mida kaugemal on töötaja klientidest, seda vähem suudab ta panustada ärilise edu tootmisse (pilt on illustratiivne).
Foto: Vilius Kukanauskas / Pixabay
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 5836 1474