• 13.03.19, 19:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Spotify esitas kaebuse Apple'i vastu

Muusikateenus Spotify teatas kolmapäeval, et esitas Euroopa Komisjonile kaebuse põhirivaali Apple'i vastu, mis pärsib oma äpipoe abil väidetavalt konkureerivaid rakendusi.
Spotify esitas kaebuse Apple'i vastu
  • Foto: EPA
Rootsi päritolu Spotify leidis Euroopa Komisjonile esitatud kaebuses, et Apple'i rakenduste müügi platvormi App Store'i 30% vahendustasu ja jäigad tingimused pole mitte ainult kulukad ja segavad, vaid ka konkurentsivastased.
"Apple'i käsutuses on platvorm, mis on miljardite inimeste jaoks üle maailma kui värav internetti," kirjutas Spotify tegevjuht Daniel Ek firma kodulehel, leides, et Apple annab oma teenustele igal võimalusel ebaõiglase eelise. Eelkõige heitis Ek Ränioru hiiule ette, et see paisutab oma 30% lõivu tõttu konkureerivate nutirakenduste hinda ning saab seetõttu pakkuda klientidele rivaalidest odavamaid teenuseid - Spotify puhul nt Apple Musicu voogedastusteenust. Tegevjuhi sõnul ei soovi Spotify erikohtlemist, vaid samasuguseid tingimusi nagu paljudel teistel App Store'i olevatel menukatel äppidel nagu Uber ja Deliveroo, mis tasu maksma ei pea.
Euroopa Komisjon on olnud USA tehnoloogiagigantide suhtes üsna karmikäeline - mullu määras konkurentsivolinik Google'ile 4,34 miljardi euro suuruse trahvi, karistades Androidi operatsioonisüsteemi omanikku oma rakendustele turuvaenuliku eelise andmises.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Spotify New Yorgi börsil kaubeldav aktsia alustas kolmapäeval pisilangusega, kuid jäi püsima algse 145 dollari taseme lähedale. Apple'i väärtpaber kerkis esimeste börsitundide jooksul umbes 0,5%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele