USA lennukitootja Boeing andis teada, et seadistas oma vastuolulise 737 Max tüüpi masinate ohutustarkvara ümber.
Kahe traagilise õnnetuse tõttu raskustesse sattunud Boeingu avalduse kohaselt käivitatakse 737 MAX varisemisvastased automaatsüsteemid edaspidi vaid ühekordselt, et hoida ära lennuki nina vajumine ja et anda pilootidele taolises olukorras suurem voli. Mullu oktoobris Indoneesias ja sellel märtsil Etioopias toimunud katastroofide puhul oli asjatundjate hinnangul põhjuseks just lennuki nina äkiline vajumine.
Lisaks korduva käivitumise keelamisele peatatakse varisemisvastane tarkvara ka juhul, kui lennuki õhuvooluandurid näitavad tunduvalt erinevaid andmeid.
"Teeme kõik, mis saame, et sellised õnnetused enam kunagi ei korduks," toonitas Boeingu tootestrateegia ja lennukiarenduse osakonna asepresident Mike Sinnett Seattle'is ajakirjanikele antud kommentaaris.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Boeingu New Yorgi börsil kaubeldav aktsia kerkis firma avalduse järel ligi 1,5% kõrgemale, 376 dollarini, ent lõpetas 374 dollari tasemel - teisipäevasest seisust 1,03% kõrgemal. Alates 10. märtsist, mil Ethiopian Airlinesi lennukiga juhtunud saatuslik õnnetus Boeing 737 Max seeria masinate ohutuse avalikkuse ette tõi, on maailma suurima lennukitootja aktsia vajunud rohkem kui 11% madalamale.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.