1. august 2016
Jaga lugu:

Hallatud printimine – mis see on ja milleks vajalik?

Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor

Hallatud printimine on teenus, mida kliendile osutab väline teenusepakkuja eesmärgiga saada dokumentide väljaprint vastama organisatsiooni eesmärkidele, milleks võivad olla muu hulgas kulude alandamine ja/või optimeerimine, produktiivsuse kasv ja turvalisuse parendamine.

Kirjutas Margus Danil,Telia taristulahenduste ja tugiteenuste grupp

Tavaliselt on peamiseks eesmärgiks kontrolli saavutamine kulude üle koos seadmepargi optimeerimisega. Tihti kaasneb ka vajadus turvaprintimise ja printimisstatistika järele ning soov optimeerida töövooge.

Probleemid, millega ettevõtted tihti rinda pistavad:

ei teata, kui palju raha printimisele kulub;kulude teke on raskesti planeeritav;printimine on aktuaalne ainult siis, kui see ei tööta;tarvikute hankimine on tavaliselt juhuslik (kui saab otsa, siis kiirelt ostetakse esimesest võimalikust kohast);IT-osakond ei taha printimise eest vastutust võtta ja see kohustus on pandud madala teadlikkusega tugipersonalile;mitteregulaarne seadmete teenindamise vajadus;kasutajad ei ole rahul, et nutiseadmetest ei saa printida;mittevajalik väljaprint;infolekked – unustatakse printerisse konfidentsiaalset või tundlikku infot sisaldavaid dokumente.

Kõik ülaltoodu on tegelikult lahendatav. Telia pakub hallatud printimise teenust, millega aitame ärikasutajatel lahendada oma printimisvajadused efektiivsemalt ja kulusäästlikumalt.

Hallatud printimine tähendab seda, et kõik printimismured, sh printeri soetamise, lahendab Telia. Vastavalt kasutaja vajadustele ja eripärale paigaldab Telia kontorisse sobiva printeri. See seadistatakse selliselt, et printer edastab Teliale regulaarseid automaatteateid trükimahtudest, vigadest ja muudest seadme ekspluatatsiooni puudutavatest parameetritest. Lähtuvalt saadud infost tarnib Telia õigeaegselt kontorisse vajalikud kulumaterjalid ja teostab vajadusel ennetavat hooldust. Samuti saab Telia ka potentsiaalselt juhtuma hakkavast seadme rikkest kiiremini teada ja saab selle kõrvaldada. Arveldamine Teliaga käib igakuiselt vastavalt prinditud lehtede arvule.

Teenuse eelised:

printeritarvikute tellimine on efektiivsem;kulud on läbipaistvad;parem planeerimine aitab kulusid kokku hoida;leping on paindlik – võimalik lepinguperioodi jooksul seadmeid lisada või eemaldada vastavalt kasutaja äri muutustele;teenust saavad kasutada nii väikesed kui ka suured ettevõtted.

Täiendav info: www.telia.ee

PS: Personaalse pakkumise saamiseks võib pöörduda oma kliendihalduri poole või esitada päringu veebi kaudu.

________________________________________________________________________________________________________

Sven Ahtama, IT-juht, Saku Metall ASkommentaar

Saku Metall liitus hallatud printimise teenusega, sest meil oli tootmishoonete ja müügiesinduste peale kokku mitukümmend printerit, mis peavad kogu aeg tõrgeteta töötama. Kui varem oli printimise puhul vaja pidevalt tegeleda toonerite logistikaga ja aeg-ajalt ka hoolduse ja probleemidega, siis nüüd jälgivad Telia insenerid monitooringust printerite seisukorda ja tarnivad uued tahmakassetid õigeks ajaks otse kasutajatele. Oleme teenust juba kolm aastat kasutanud ning jäänud sellega väga rahule.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee