"AI faktori" saates tuleb juttu personalitööst, värbamisest ja sellest, kuidas tehisaru kogu sellesse maailma ära mahub ning mis on juba praeguseks suurematel ettevõtetel automatiseeritud.

- MindTitani tegevjuht Kristjan Jansons ja Manpoweri äriarenduse juht Kirke Altrov.
- Foto: Andres Laanem
Millised on tulevikusuunad, ohud, võimalused ja kas AI koostab teisele tehisarule motivatsioonikirju, arutavad saates
MindTitani tegevjuht
Kristjan Jansons ja
Manpoweri äriarenduse juht Kirke Altrov. Saadet juhib Mart Valner.
Kirke Altrov leiab, et kõige suurem eesmärk personalipoliitikas on leida võimalused personaliseerituse ja paindlikkuse suurendamiseks. "Me oleme viimased kaks aastat üritanud leida lahendust sellele, kuidas ära kaardistada personaalseid vajadusi ja võimekusi ning selle jaoks tuleb arvatavasti AI-põhine keskkond luua, aga see ei tasu ennast Eestis ära, sest mahud on väikesed," leiab Altrov.
Lisaks on saates juttu ka sellest, kas on vaja hoida ära tehisaru kasutamist inimeste tööle kandideerimisel, et keelemudelid ei kirjutaks inimeste motivatsioonikirju ja ei teeks ära praktilisi ülesandeid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kristjan Jansons leiab, et tehisintellekti saab töökohal kasutada töötaja abilisena ning kui see saab ära teha kogu töö, peab mõtlema, kas seda töökohta on vaja. "Üldjuhul tuleb lihtsalt mõelda, milliseid praktilisi proovitöid inimestele anda. AI enamasti kipub siiski automatiseerima ülesandeid, harva mingeid töökohti. Samas võib see muuta täiesti ettevõtte tööprotsesse," ütles Jansons.
Täpsemalt personalipoliitika, värbamise ja AI kohta saab kuulda juba saatest.
AI automatiseerib töölõike, mitte töökohti
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.