Autor: Äripäeva eriprojektide ja sisuturunduse üksus: [email protected] • 5. jaanuar 2021

Levinud müügijuhi soovid ja lahendused igapäeva väljakutsetele

Foto: Net Group OÜ

SOOV: Suurem kliendikasumlikkus ja edukamad müügikampaaniad

Milline punkt on Sulle tuttav:

•Keeruline kliente tulemuslikult segmenteerida;

•Keeruline kliente kõnetada ja teha personaliseeritud pakkumisi;

•Müügikampaaniad ja ressursikasutus ei anna soovitud tulemusi.

Lahendus nendele muredele on esiteks lühi- ja pikaajaliste tegevuste mõju ja tulemuslikkuse eristamine erinevate kanalite lõikes. Teiseks aitab paremaid müügiotsuseid teha kliendiandmete visualiseerimine ning analüüs, mis annab ülevaatei kliendi tegelikust huvist ja võimalikust ostusoovist.

Näiteks aitas kliendikasumlikkuse teadlik juhtimine ühel juhtival telekomi ettevõttel vähendada klientide lahkumist ja suurendada eluea väärtust. Pärast seda, kui see ettevõte võttis kasutusele analüütilise turunduse, paranes kampaaniate kasumlikkus 4 korda!

SOOV: Müügitiimi motiveeritus ja eesmärkide täitmine

Milline punkt on Sulle tuttav?

•Keeruline tagada müügitiimi igakuist motiveeritust;

•Müügitiimi liikmete tulemused on suuresti varieeruvad;

•Eesmärkide seadistamine ja jälgimine pole reaalaja põhine.

Klassikaline müügijuhtimine on tihti liiga aeglane ja kohati igav. Tavapärased müügivõtted pole piisavalt efektiivsed ja kasutatakse vähe müüki toetavat informatsiooni. Mugav müügitööriist visualiseerib kliendi- ja tooteandmed ning loob müügitoale vahendi, pakkumaks kliendile väärtust, mis teda tegelikult ka huvitab. Andmete analüüs müügijuhi töölauas aitab seada tulemuslikke eesmärke igas olukorras ning vajadusel neid kiiresti ja operatiivselt kohendada. Näiteks on võimalik leida tooteid, mille müüki on vaja kiiresti edendada, suunata müüki kindlate parameetritega kliendisegmendile, korraldada müügivõistluseid jne.

SOOV: Optimeeritud laovarud

Milline punkt on Sulle tuttav?

•Laovarude all on kinni märkimisväärne summa vahendeid;

•Müügiks minevad tooted pole alati laos olemas;

•Keeruline on operatiivselt kiirendada laovarude müüki.

Aeglane laopööre on sage mure, mis pitsitab paljude ettevõtete igapäevaseid käibevahendeid. Optimeerides laomajandust, vabaneb märkimisväärne summa raha, mida ettevõte saab kasutada investeeringuteks äriarendusse. Lahenduseks on ettevõtte ostu- ja müügiajaloo analüüs, et leida ülesse laoseisu optimeerimise kohad ning anda ostuosakonnale või automatiseeritud e-ärile soovitusi järgmiste ostude tegemiseks.

Antud lahenduse kasutuselevõtt vabastas tuntud riidebrändil 30% lao all kinni olevaid käibevahendeid, jättes 100 000€ rohkem raha tegemaks müüki- ning turundust.

Rohkem infot müügijuhi analüütilise töölaua kohta leiad www.netgroup.com/juhtimine või kirjuta [email protected] ning räägime Sinu ettevõtte võimalustest juba lähemalt.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755