Lihtsaim variant sellise kodulehe-poe puhul on andmete sisestamine käsitsi (uue toote jm täienduse lisamine), keerulisem on kuvada andmeid, mida E-pood võtab raamatupidamisprogrammist. Näiteks uuendab selline E-pood kogu toote- ja hinnainfo paar korda päevas, aga kui vaja, on võimalik andmete pärimine ka reaalajas.
Uuemad, veebiväljundiga raamatupidamisprogrammid pakuvad juba ka sellist võimalust, et registreeritud kasutaja näeb infot otse raamatupidamisprogrammist ja eraldi veebipoodi ei ole vaja luua.
Kui rääkida sellest, mida tuleks veebipoe tegemisel kindlasti arvestada, siis esimeseks soovituseks on, et seal olevat infot tuleb pidevalt värskendada. Väga sageli pannakse internetti üles toote pilt, hind ja väga lühike kirjeldus. Miks ka mitte, kui tegemist on kaubaga, mida käiakse pidevalt ostmas. Aga kui tegu on tootega, mida klient ostab harva ja mille väärtus on kõrge, peaks olema rohkem pilte ja pikem kirjeldus. Võimalik on toodetest teha ka 3D vaated flash- lahendusena, mis aga eeldab, et tooteid on igast nurgast pildistatud või filmitud.
Ühes korralikus E-poes peaks kindlasti olema otsingusüsteem ja erinevad sorteerimise võimalused. Ülesehitus võiks olla lihtne, funktsionaalne ja loogiline. Oluline on ka kiirus. Kui leht teha mitmes keeles, siis tuleb kindlasti tähelepanu pöörata õigekeelsusele.
Ning minus ei ärata usaldust see, kui lähen veebipoodi ning näen firma kontaktide asemel vaid ühte õnnetut meiliaadressi.
Peagi hakatakse senisest enam kasutama kliendisuhtlust veebipoes. Kui seni käis suhtlus kliendi ja teenindaja vahel peamiselt e-maili ja telefoni teel, siis nüüd kasutatakse üha enam online-klienditeenindajaid. Näiteks avaneb lisaaken "Küsi lisa klienditeenindajalt",
ning sellele klikkides saab klienditeenindajaga reaalajas suhelda.
Levinud on ka variant, kus klient registreerib ennast veebipoes mingisse huvigruppi ja saab uudiskirjade kaudu uut infot.