Teismeliste seas ikooniks muutunud
suhtlusportaali Rate.ee ostmine viis EMT langeva kõnekaardimüügi tõusuteele,
portaal on EMT-le juurde toonud üle 35 000 noore kliendi.
Veel 2006. aasta esimesel poolel polnud EMT seis kõnekaartidega kiita – aktiivsete kaartide arv kahanes ja suurim mobiilioperaator kippus konkurentidele alla jääma, kirjutas postimees.ee.
Suve lõpul pöördus aga trend tõusule, mille vedajaks oli kevadel ostetud Rate.ee-ga seotud kõnekaart Ratemobiil, mis on seotud suhtlusportaali kasutajakontoga ja pakub mitut lisavõimalust portaali mobiilitsi kasutamiseks.
Nii saavad peamiselt teismelised kasutajad lühisõnumi abil teada nende kontol toimuvast, samuti on portaali kaudu võimalik saata üksteisele lühisõnumeid. «Kui selle tootega välja tulime, olid need teenused uudsed, aga praegu on need saanud lahutamatuks osaks Rate.ee-st,» tunnistas Ratemobiili ärijuht Riho Jürvetson. «Lähiajal saame rääkida ka uutest üllatustest.»
Nii lisandus ainuüksi eelmise aasta viimases kvartalis 32 000 aktiivset kõnekaarti, millest lõviosa oli just Ratemobiili oma. Tibude lugemise ajaks ehk aasta lõpuks oli aktiivsete kõnekaartide arv kasvanud 326 000ni, mida on 55 000 võrra rohkem kui aasta algul. Aktiivseid Ratemobiili kaarte oli aastavahetuse paiku 35 000, EMT kinnitusel on nende arv veelgi suurenenud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
AS News Bureau müüb täiesti uue ja kasutamata MacBook Pro M4 Max sülearvuti, mis on loodud kõige nõudlikumate professionaalide jaoks. See arvuti pakub erakordset kiirust, võimsust ja töökindlust, olles ideaalne tööriist disaineritele, videomontaažiks ja muuks suure jõudlusega tööks.