Google kavatseb hakata konkureerima
traditsiooniliste reklaamikanalitega, pakkudes koostöös Clear Channeliga müüa
raadioreklaami eetriaega.
Uue lepinguga annab Google viis protsenti reklaami mahust Clear Channelile, mis on USA suurim raadiojaamade võrgustik, kirjutas Rootsi majandusportaal di.se.
"See annab meile ligipääsu kõige kuumemale müügiorganisatsioonile maailmas," ütles Clear Channeli juht John Hogan New York Timesile.
Koostöö raames saavad Google'i kliendid aega Clear Channeli raadiojaamades. Google saab sellega ligipääsu Clear Channeli eetri magusaimatele aegadele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Leping Clear Channeliga viitab sellele, et Google kavatseb haarata kogu traditsioonilise reklaamimeedia. Varem on Google näiteks sõlminud lepinguid ajalehtedega, kuhu vaba ruumi korral Google'i klientide reklaami pannakse.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.