Säästuoperaator Diil võtab alates 18.
aprillist senise lepingulise paketi Diil79 asemel kasutusele Hinnajälgija
paketi, mis jälgib teiste operaatorite hindu ja pakub klientidele odavat
kõneminuti hinda.
Säästuoperaator Diil lubab klientidele uue paketi Hinnajälgija puhul teenust, millega klient võib olla alati kindel operaatori pakutavas soodsas kõneminutihinnas, teatas ettevõte.
Hinnajälgija paketi hindade kehtestamisel jälgitakse ööpäevaringselt mobiilside turuolukorda ning arvestatakse konkurentide pakkumistega. Kui mobiilsideturul toimuvad muutused või konkurendid muudavad hindu, korrigeeritakse ka Hinnajälgija paketi tariife.
"Kui seni pidid kliendid ise operaatorite pakkumiste hulgast leidma endale parima pakkumise, siis Hinnajälgija pakett teeb kliendi eest kogu töö ära ja klient saab Hinnajälgija paketis alati ühe odavaima minutihinnaga helistada," selgitas säästuoperaatori Diil ärijuht Riho Jürvetson uue paketi eripära.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kõigile olemasolevatele Diil79 paketi kasutajatele jäävad Hinnajälgija paketis kehtima endised tingimused ja hinnakiri.
Säästuoperaator Diil pakub mobiilsideteenuseid EMT võrgu baasil ning on suunatud neile, kes soovivad kasutada mobiiltelefoni eelkõige rääkimiseks ja SMSide saatmiseks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.