AI kasutus on ettevõtetes algusjärgus, praegu on see pigem juhtide ja tippspetsialistide tööriist, selgitas Helmese tehisaru valdkonna eestvedaja Bart Kappel.
Foto: Helmes
Mida madalam on töötaja positsioon organisatsioonis, seda väiksem on ka tema tajutav surve tehisaru kasutamiseks.
Oktoobrist pakutakse Eesti ettevõtetele tehisintellektialast esmanõustamist, mis aitab selgitada, kas ja kuidas saavad ettevõtted kasutada oma töös tehisintellekti.
Tehisintellekti poole tehtav esimene samm ei pea olema suur ega kulukas, madala vea hinnaga katsetused on kõige mõistlikum algus, ütles NetGroupi innovatsioonijuht Rait Matiisen saates "AI faktor".
Palgakasv IT-sektoris saab jätkuda eeskätt tehisaru targa rakendamise kaudu, sest lisandväärtus on siis üha suurem, kinnitas Nortal Eesti juht ja ITLi president Ats Albre.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.