• 27.10.25, 11:10

Kaitsmaks oma kliente küberrünnete eest, tegi Elisa muudatusi klienditeekonnas

Oktoobri lõpust muudab Elisa Eesti arveldust puudutavaid teavitusi, et vähendada makselinkidega seotud pettuste riski ja kaitsta kliente.
Me ei saa inimesi lõpuni kaitsta, kuid saame muuta klienditeekonda turvalisemaks, jagada teadmisi ja pakkuda turvalisust lisavaid tööriistu, märkis Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.
  • Me ei saa inimesi lõpuni kaitsta, kuid saame muuta klienditeekonda turvalisemaks, jagada teadmisi ja pakkuda turvalisust lisavaid tööriistu, märkis Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.
  • Foto: Raul Mee
Selle otsusega loodetakse petturitelt üks võimalus vähemaks võtta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 12:23
Tehisintellektiga arvuti, mis muudab töötegemise lihtsaks, loovaks ja eksimustevabaks
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele