Eesti Telekomi omanik Telia Sonera kasvatas
esimeses kvartalis käivet 3,4% 22,7 miljardi Rootsi kroonini (38,6 miljardi
Eesti kroonini), kuid lairibaühenduste marginaalide langemine teeb tegevjuht
Anders Igelile muret.
Telia Sonera kasum pärast makse kasvas 3,7 miljardilt Rootsi kroonilt (6,3 miljardilt Eesti kroonilt) ligi 4 miljardile (6,8 miljardini), kirjutas Rootsi majandusportaal di.se.
Ettevõtte tegevuskasum peale finantskirjeid oli esimeses kvartalis 5,9 miljardit Rootsi krooni (10 miljardit Eesti krooni). Eelmise aasta samal perioodil oli see 5,5 miljardit (9,4 miljardit).
Lairibaühendustest tulev käive püsis muutumatuna, kuid klientide arv kasvas pea 100 000 võrra. Seega on tasu kliendi kohta langenud 270 Rootsi kroonini (459 Eesti kroonini).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Terveks 2007. aastaks ootab Telia Sonera veidi paremat tulemust kui eelmisel aastal. Anders Igeli sõnul aga ei ole esimese kvartali tulemused piisavalt head. "Me ei ole liikunud selles tempos, mida vaja, ja seetõttu peame me kiirust lisama," ütles Igel.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.