• 10.05.07, 12:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bravocomi arendustegevust asus juhtima Indrek Hirvlaan

Sellest nädalast alates töötab Bravocomi teenussüsteemide arendusjuhina Indrek Hirvlaan.
Bravocom sai aasta alguses 3G sagedusloa ja asub varsti uue põlvkonna võrku välja ehitama, mistõttu kavatseb ettevõte senisest rohkem panustada uute toodete arendusele ja turuletoomisele, teatas ettevõte.
Hirvlaan hakkab Bravocomis juhtima teenussüsteemide osakonna arendusüksust, mis vastutab nii uute klienditoodete, kui ka ettevõtte erinevate toodangu- ning tugisüsteemide arenduse ja juurutamise eest.
"Indrek on IT-valdkonna oskusteabe ja kogemusega professionaal, kes toob kindlasti Bravocomi teenussüsteemide arendusse värskeid ideid," ütles Bravocomi IT-direktor Mart Ambur.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Indrek Hirvlaan tegutses varem telemaatika seadmete arenduse ja müügiga tegeleva ettevõtte OÜ Oskando juhatuse esimehena. Sellele eelnevalt aga majandustarkvara ja juhtimissüsteemide arenduse ning juurutamisega Siemensis ja Helmeses.
Bravocom on Eesti esimene mobiilside teenusoperaator ja Eesti ainus 100-protsendiliselt kohalikul kapitalil põhinev mobiilioperaator. Ettevõte pakub lepingulist teenust Bravocomi ja kõnekaarditeenust Zorro kaubamärgi all.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele