Esimest korda pärast Saksa
telekomiettevõtte Deutsche Telekom erastamist on firmas streik - tööseisakus
osaleb üle 10 000 töötaja.
Töötajad ei ole rahul kulude kärpimise plaaniga, kus T-Comist kavatsetakse paljud töötajad viia üle kontserni madalamate palkadega tütarettevõtetesse, kirjutas BBC News.
Streigile vaatamata ei usu Deutsche Telekom, et töös tuleks ette suuremaid korratusi.
T-Comis on kokku 80 000 töötajat. Ametiühing Verdi on teatanud, et streiki jätkatakse, kuni ettevõte oma pakkumist parandab. Praeguse plaaniga pakub ettevõte töötajatele pikemate töötundide eest 9% vähem palka.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Neljapäeval teatas Deutsche Telekom, et aasta esimese kvartali kasum langes 58%, kuna üle poole miljoni kliendi on loobunud firma tavatelefoniteenustest ja liitunud odavamate teenusepakkujatega.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.