Sel suvel antakse Londonis stardipauk uuele
mobiiliteenusele, kus kõned ja SMSid on klientidele täiesti tasuta.
Ettevõtmise nimi on Blyk ning selle loojad on Nokia endine president Pekka Ala-Pietilä ning tema kunagine ülikoolikaaslane Antti Öhrling, kirjutas Eesti Ekspress.
Blyki äriidee on maailmavallutuslikult uudne, pakkuda klientidele täiesti tasuta mobiilikõnesid ja tekstisõnumite saatmist, piiranguteta. Vastutasuks peavad kliendid aga “taluma” oma mobiilis nii-öelda kohustuslikku reklaami.
Blyki tehtud küsitluse kohaselt oleks 77 protsenti 16-24aastastest valmis kohe sellist teenust kasutama hakkama, sellised suured kaubamärgid nagu Coca-Cola, Buena Vista, L’Oreal Paris jt on juba teatanud, et saavad esimesteks Blyki reklaamiandjateks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.