Pärast avastust, et kolmandik Skype’i
klientidest kasutab suhtlustarkvara tööasjus, võttis Eesti taustaga firma
tähelepanu alla just äriklientide juurdevõitmise, kirjutas postimees.ee.
Skype’i hinnangul kasutab tasuta või odavaid internetis peetavaid kõnesid lubavat teenust umbes 220 miljonit inimest maailmas, firma korraldatud uuringu järgi võib neist ligikaudu 30 protsenti pidada pigem äri- kui erakasutajaiks.
Firma kavatseb seetõttu terve aasta vältel tegeleda ärikasutajate juurdevõitmisega, selleks loodi näiteks mõne kuu eest suhtlustarkvara ettevõtetele mõeldud versioon Skype for Business.
«See on ärikasutajale mõeldud tarkvara, mis on erakasutaja omast paindlikum – et ettevõtetes on rohkem tundlikku infot, saab seal kontrollida, mis võimalusi töötajad kasutada saavad, näiteks võib failide saatmise võimaluse kinni keerata, samuti saab tavatelefonidele helistamiseks mõeldud krediiti hallata tsentraalselt,» kinnitas Skype’i kõneisik Villu Arak.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Välismeedia andmeil on Skype’i äriklientidest 95 protsenti nimetanud Skype’i kasutamise peapõhjuseks kokkuhoidu sidekuludelt.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.