Villu Arak selgitas Skype’i ametlikus
blogis, et 16.-18. augustini kestnud probleemid Skype’i sisselogimisega tingis
suhtlustarkvara kasutajate massiline arvutite restartimine, vahendas
postimees.ee.
Villu Araku sõnul tingis sisselogimisprobleemid programmiviga, mis ilmnes siis, kui suur hulk suhtlustarkvara kasutajaid tegi Windowsi uuenduste allalaadimise järel oma arvutile restardi.
Villu Araku sõnul ilmnesid sisselogimisprobleemid seoses sellega, et väga lühikese aja jooksul tegi suur hulk Skype’i kasutajaid üle maailma oma arvutile Windowsi uuenduste allalaadimise järel restardi.
Kuigi Skype’i võrgul on sisseehitatud isetaastumisvõime, ilmnes Araku sõnul antud juhul varemnägemata programmiviga, mis takistas isetaastumisfunktsioonil kiiresti töötamast. Selle tulemusena ei saanud suurem osa kasutajaid Skype’ile ligi umbes kahe päeva jooksul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Araku sõnul on Skype’i tarkvara nüüd täiendatud, kindlustamaks, et midagi sarnast enam ei juhtuks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.