Villu Arak selgitas Skype’i ametlikus
blogis, et 16.-18. augustini kestnud probleemid Skype’i sisselogimisega tingis
suhtlustarkvara kasutajate massiline arvutite restartimine, vahendas
postimees.ee.
Villu Araku sõnul tingis sisselogimisprobleemid programmiviga, mis ilmnes siis, kui suur hulk suhtlustarkvara kasutajaid tegi Windowsi uuenduste allalaadimise järel oma arvutile restardi.
Villu Araku sõnul ilmnesid sisselogimisprobleemid seoses sellega, et väga lühikese aja jooksul tegi suur hulk Skype’i kasutajaid üle maailma oma arvutile Windowsi uuenduste allalaadimise järel restardi.
Kuigi Skype’i võrgul on sisseehitatud isetaastumisvõime, ilmnes Araku sõnul antud juhul varemnägemata programmiviga, mis takistas isetaastumisfunktsioonil kiiresti töötamast. Selle tulemusena ei saanud suurem osa kasutajaid Skype’ile ligi umbes kahe päeva jooksul.
Araku sõnul on Skype’i tarkvara nüüd täiendatud, kindlustamaks, et midagi sarnast enam ei juhtuks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Eesti IT-sektoris on pilvetehnoloogiate kasutuselevõtt kasvanud viimastel aastatel märkimisväärselt, kuid paljud organisatsioonid seisavad silmitsi suurte infrastruktuuriliste muudatuste vajadusega. Üheks oluliseks sammuks selles arengus on andmebaaside migratsioon pilvepõhisele platvormile, näiteks Azure'i pilve. Õnneks on märgata trendi, mille kohaselt näevad kohalikud IT-juhid seda protsessi mitte ainult tehnilise muudatusena, vaid võimalusena suurendada organisatsiooni paindlikkust, turvalisust ja innovatsiooni.