Öise äiksetormi tõttu interneti- ja
telefoniühenduseta jäänud Starmani klientide jaoks on teenuste kasutamisvõimalus
taastatud. Samuti töötab taas ettevõtte klienditoe telefon numbril 1770, teatas
firma.
Starmani kommunikatsioonijuhi Timo Hartikaineni sõnul tekkisid häired Starmani interneti- ja telefoniühenduses elektrikatkestuste järgselt voolutoite taastavate seadmete ehk UPSide rikke tõttu. „Öösel lõi välk meie peamaja torni, mille tagajärjel lakkas töötamast üks kolmest UPSist. Teenused töötasid edasi ka kahe UPSi toitel, kuid hommikul poole kaheksa ajal tekkis veel voolutõuge, mille tulemusena läks rivist välja teine seade. Selle tagajärjel katkes ajutiselt digi-tv teenus ning intereti- ja telefoniteenus. Digi-tv pilt tuli tagasi orienteeruvalt kell 8.30, enne kella 11-t oli enamikul klientidest taastunud ka interneti- ja telefoniteenus,” täpsustas Hartikainen. Tema sõnul palub ettevõte klientidel, kellel siiani internetiühendus ei toimi, oma modemile ja arvutile restardi teha.
Hartikaineni teatel tuleb elektrivool Starmani Tallinna peajaama kahest erinevast alajaamast ning kui nendest toide ära kaob, käivitub varugeneraator. „Kuna antud juhul oli toide alajaamades olemas, siis varugeneraator ei käivitunud. Tegeleme nüüd oma äiksekaitsesüsteemi hindamise ja ülevaatamisega ning konsulteerime UPSid tarninud ettevõttega, kuidas seadmete töökindlust tõsta,” rääkis Hartikainen.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.