Ka sel aastal on Kanal 2 suutnud hoida
juhtpositsiooni Eesti telekanalite seas kirjutab Äripäev.
Kanal 2 peadirektor rõõmustas, kuna juhtpositsioon on nende käes juba 2006. aasta juunist ja ütleb: "Me ei andnud ühtegi kuud ära ja vahe aina suureneb."
Kuna teles käib mõõduvõtt oktoobris-novembris ja Kanal 2 juhtis juba niigi leidis reklaamiraha neid neljandas kvartalis ise üles. "Iga ettevõtte unelm," oli Oru õnnelik.
Kohe on algamas selle aasta põhihooaeg ja Oru loodab sellest vaid parimat. Sügisel tuleb ekraanile mitmeid uusi saateid, milline neist hitiks kujuneb, ei oska praegu öelda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Telemaailmas sõltub kõik reitingust sest reklaamijad tahavad suurima reitinguga saateid. Näiteks kriminaalse sisuga saatesse on palju raskem reklaami müüa kui tantsusaatesse.
Käesolev aasta toob Oru sõnul vähem imagoklippe ja rohkem tarbimisklippe.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.