• 02.11.07, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starman sai Aasta Teenindusteo tiitli

Kampaania "Starmanist saab vastuse lihtsalt" pälvis portaali Heateenindus.ee läbi viidud teenindusettevõtete konkursil tiitli Aasta Teenindustegu 2007.
Starmani võiduprojekti eesmärk oli klienditoe telefoni 1770 kättesaadavuse parandamine ning telefoniteeninduse kvaliteedi tõstmine. Starman viis projekti ellu oma töötajate baasil, teatas ettevõte.
Võiduprojekti eestvedaja, Starmani teenindusdirektori Jaano Inno sõnul teeb klienditoe telefoni kvaliteedi tagamise keeruliseks ennekõike asjaolu, et ulatuslikuma rikke korral helistab telefonile üheaegselt väga suur hulk inimesi, mis teeb kõigi kõnede vastuvõtmise võimatuks.
"Projekti käigus lõime võimalused ootejärjekorras olevate inimeste automaatseks teavitamiseks või neile tagasihelistamisteenuse pakkumiseks,” rääkis Inno.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kui midagi saab teha automaatselt, siis tuleb inimest säästa, et teenindajal jääks ressurssi keerukamateks töödeks ja sisukamaks suhtlemiseks. Sel viisil on võimalik tõsta nii klientide rahulolu, sest mure saab kiirema lahenduse, kui ka vähendada teenindajate töökoormust ja tööstressi," lausus Inno.
Heateenindus.ee korraldab aasta teenindusteo konkurssi neljandat aastat. Konkurss on ellu kutsutud selleks, et teenindusettevõtted saaksid tutvustada oma saavutusi teeninduse arendamisel. Organisatsioonid saavad nii võimaluse teineteiselt mõõtu võtta kui ka koguda uusi ideid uuteks tegudeks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele