• 30.11.07, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seppänen: Sonera kaotas minutiarvestuse tõttu sadu tuhandeid kliente

Elisa Eesti juhi Sami Seppäneni sõnul ei kavatse Elisa oma hinnapoliitikat muuta, uskudes, et EMT kaotab uue süsteemi tõttu hulga kliente.
„EMT tõi oma teates uue hinnapoliitika kohta välja, et sama minutisammuga arveldust kasutab ka Soome Sonera. Sonera aga kaotas pärast uue süsteemi juurutamist aasta või poolega sadu tuhandeid kliente,“ rääkis Seppänen, kelle hinnangul on klientide kaotust oodata ka EMT-l. Täpsemalt operaatorit vahetavate klientide arvu ei soostunud Seppänen siiski prognoosima.
„Meie oma hindade arvestamist muuta ei kavatse,“ kinnitas ta.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele