Tauf-Auto tegevjuht Andrias Tammistu ütles, 
et hetkel ei ole Tauf-Auto veel kindel, kas loobuda EMT teenustest peale uue 
hinnapoliitika kehtima hakkamise, kuid lisas, et hinnavõrdlused erinevate 
teenusepakkujate vahel on ettevõttes igaaastane nähtus.
„Ei tea. Kindlat pole siis midagi,“ vastas Tammistu esimese hooga kuuldes aripaev.ee päevaküsimust mobiilioperaatori välja vahetamise kohta seoses EMT hinnapoliitika muutuste jõustumisega 1.jaanuar 2008.
Tegevdirektori sõnul on Tauf-Autol EMT-ga spetsiaalne ärikliendi pakkumine, mis hõlmab ühtset pakkumist viie või kuue erineva ettevõtte vahel. Samuti vaadatakse tegevjuhi sõnul igal aastal lepingud ja kõnetariifid üle ning sõlmitakse EMTga uued kokkulepped.
Tammistu tunnistab, et Tauf-Auto võrdleb aktiivselt oma arveid Tauf-Auto omanikule kuuluva teise ettevõttega, mis kasutab Elisa teenuseid. „Enamvähem üks ja sama,“ iseloomustab Tammistu arvete suuruseid EMTs ja Elisas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teisalt jälle räägib Tauf-Auto tegevdirektori arvates EMT kasuks asjaolu, et väga harva tuleb ette leviprobleeme, erinevalt Elisast, kellel neid veidi tihemini juhtub.
Tammistu sõnul jäävad nad praegu ootavale seisukohale ja igaaastast lepingut varasuvel üle vaadates langetavad otsuse.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.