Tauf-Auto tegevjuht Andrias Tammistu ütles,
et hetkel ei ole Tauf-Auto veel kindel, kas loobuda EMT teenustest peale uue
hinnapoliitika kehtima hakkamise, kuid lisas, et hinnavõrdlused erinevate
teenusepakkujate vahel on ettevõttes igaaastane nähtus.
„Ei tea. Kindlat pole siis midagi,“ vastas Tammistu esimese hooga kuuldes aripaev.ee päevaküsimust mobiilioperaatori välja vahetamise kohta seoses EMT hinnapoliitika muutuste jõustumisega 1.jaanuar 2008.
Tegevdirektori sõnul on Tauf-Autol EMT-ga spetsiaalne ärikliendi pakkumine, mis hõlmab ühtset pakkumist viie või kuue erineva ettevõtte vahel. Samuti vaadatakse tegevjuhi sõnul igal aastal lepingud ja kõnetariifid üle ning sõlmitakse EMTga uued kokkulepped.
Tammistu tunnistab, et Tauf-Auto võrdleb aktiivselt oma arveid Tauf-Auto omanikule kuuluva teise ettevõttega, mis kasutab Elisa teenuseid. „Enamvähem üks ja sama,“ iseloomustab Tammistu arvete suuruseid EMTs ja Elisas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teisalt jälle räägib Tauf-Auto tegevdirektori arvates EMT kasuks asjaolu, et väga harva tuleb ette leviprobleeme, erinevalt Elisast, kellel neid veidi tihemini juhtub.
Tammistu sõnul jäävad nad praegu ootavale seisukohale ja igaaastast lepingut varasuvel üle vaadates langetavad otsuse.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.