• 03.12.07, 17:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tauf-Auto: võrdleme EMT arveid Elisaga

Tauf-Auto tegevjuht Andrias Tammistu ütles, et hetkel ei ole Tauf-Auto veel kindel, kas loobuda EMT teenustest peale uue hinnapoliitika kehtima hakkamise, kuid lisas, et hinnavõrdlused erinevate teenusepakkujate vahel on ettevõttes igaaastane nähtus.
„Ei tea. Kindlat pole siis midagi,“ vastas Tammistu esimese hooga kuuldes aripaev.ee päevaküsimust mobiilioperaatori välja vahetamise kohta seoses EMT hinnapoliitika muutuste jõustumisega 1.jaanuar 2008.
Tegevdirektori sõnul on Tauf-Autol EMT-ga spetsiaalne ärikliendi pakkumine, mis hõlmab ühtset pakkumist viie või kuue erineva ettevõtte vahel. Samuti vaadatakse tegevjuhi sõnul igal aastal lepingud ja kõnetariifid üle ning sõlmitakse EMTga uued kokkulepped.
Tammistu tunnistab, et Tauf-Auto võrdleb aktiivselt oma arveid Tauf-Auto omanikule kuuluva teise ettevõttega, mis kasutab Elisa teenuseid. „Enamvähem üks ja sama,“ iseloomustab Tammistu arvete suuruseid EMTs ja Elisas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teisalt jälle räägib Tauf-Auto tegevdirektori arvates EMT kasuks asjaolu, et väga harva tuleb ette leviprobleeme, erinevalt Elisast, kellel neid veidi tihemini juhtub.
Tammistu sõnul jäävad nad praegu ootavale seisukohale ja igaaastast lepingut varasuvel üle vaadates langetavad otsuse.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele