• 21.12.07, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB Eesti Ühispanga vea tõttu tühjendati kliendi arve

5. detsembril sõlmis SEB Eesti Ühispanga Tornimäe kontoris otsekorralduslepingu EMT arvete maksmiseks SEB klient Eveliis, kes jõulukinke ostma minnes avastas, et kogu tema raha on arvelt kadunud.
Pangast sai Eveliis teada, et 17. detsembril võeti tema kontolt maha kogu seal olnud raha, sest EMT oli esitanud panka 47 000-kroonise arve. Miks, ei saanud ta aga teada, kirjutas Tarbija24.
«Šokis pöördusin tagasi EMT esinduse poole ja sealt selgus, et pangatöötaja, kes minu otsekorralduse vormistas, oli viitenumbriks pannud ühe suurfirma viitenumbri ja oleksin pidanud eraisikuna maksma otsekorraldusega hoopis ühe firma telefoniarveid,» rääkis Eveliis.
SEB Eesti Ühispanga kommunikatsioonijuht Silver Vohu ütles Postimees.ee-le, et pangal on siiralt kahju, et selline probleem tekkis ning lisas, et kahjuks ei suuda pangasüsteem valet viitenumbrit tuvastada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele