21. detsember 2007

SEB Eesti Ühispanga vea tõttu tühjendati kliendi arve

5. detsembril sõlmis SEB Eesti Ühispanga Tornimäe kontoris otsekorralduslepingu EMT arvete maksmiseks SEB klient Eveliis, kes jõulukinke ostma minnes avastas, et kogu tema raha on arvelt kadunud.

Pangast sai Eveliis teada, et 17. detsembril võeti tema kontolt maha kogu seal olnud raha, sest EMT oli esitanud panka 47 000-kroonise arve. Miks, ei saanud ta aga teada, kirjutas Tarbija24.

«Šokis pöördusin tagasi EMT esinduse poole ja sealt selgus, et pangatöötaja, kes minu otsekorralduse vormistas, oli viitenumbriks pannud ühe suurfirma viitenumbri ja oleksin pidanud eraisikuna maksma otsekorraldusega hoopis ühe firma telefoniarveid,» rääkis Eveliis.

SEB Eesti Ühispanga kommunikatsioonijuht Silver Vohu ütles Postimees.ee-le, et pangal on siiralt kahju, et selline probleem tekkis ning lisas, et kahjuks ei suuda pangasüsteem valet viitenumbrit tuvastada.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112