• 04.02.08, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtte riigi valuutas antud lennuhinnad tekitavad segadust

Paljud reisijad, kes ostavad lennupileteid interneti kaudu, ei tea kui palju nad peavad oma pileti eest maksma.
Isegi nende jaoks, kes broneerivad pileteid Leedust, on mõned ettevõtted toonud piletite hinnad muudes valuutades kui Leedu littides, vahendas BBN.
Läti lennufirma airBalticu elektrooniline süsteem näitab piletite hindasid Läti lattides. Lennufirma ütles, et selle elektrooniline broneerimise süsteem asub firma peakontoris Lätis ning seetõttu on piletite hinnad antud lattides.
Kliendid avastavad pileti täpse hinna alles pärast selle ostmist ning kontrollides pangakonto väljavõtet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele