6. veebruar 2008
Jaga lugu:

Microsoft sõdib reklaamituru pärast

Microsofti Yahoo!-le tehtud agressiivse ülevõtupakkumise taga, mida Google püüab ära segada, on murrangulised ajad reklaamiturul, kus äri liigub järjest enam internetti.

Kolme aasta perspektiivis võib globaalse internetireklaamituru käive praeguselt 42 miljardilt dollarilt kahekordistuda, prognoosib Microsoft, mis läinud nädala lõpus tegi vaenuliku ülevõtupakkumise internetiportaalifirmana tuntuks saanud Yahoo!-le.

Microsoft tahab kahe firma omal käel arendatud internetireklaamisüsteemid liita, tõhusamalt tööle panna ning Google'i edumaad vähendada.

Selles valguses on Yahoo! eest pakutud 44,6 miljardit dollarit (471,4 miljardit krooni) seda väärt. Esimest korda firma ajaloos on Microsoft valmis isegi laenu võtma, et tehingut rahastada.

Eriti tugevaks läks Google'i liidripositsioon pärast seda, kui USA konkurentsiametnikud kiitsid Microsofti vastukampaaniast hoolimata mullu heaks internetireklaamifirma DoubleClick ülevõtmise. 2007. aasta keskpaigas teenis Google reklaamitulu rohkem kui Yahoo!, Microsoft ning AOL kolme peale kokku.

Google ei jäänud Microsofti rünnaku peale passiivseks pealtvaatajaks. Nädalavahetusel kirjutas juhtkonda kuuluv David Drummond Google'i blogis, et liit Yahoo!-ga riskib Microsofti monopoolsed äritavad tuua internetikeskkonda. Ühtlasi viitab Google Yahoo! ja Microsofti väga tugevale positsioonile internetipõhise e-posti ja vahetu sõnumside turul.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt