7. veebruar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Bravocom: kliendid ei mõista krediidilemiiti vääriti

Bravocomi klienditeeninduse juhi Annika Orava sõnul esineb harva juhtumeid, kus klient mõistab teenusekasutamise piiramist ja krediidilimiiti vääriti, kuna klienditeenindajad selgitavad erinevust oma algatusel.

Bravocomi klienditeeninduse juhi Annika Orava sõnul esineb harva juhtumeid, kus klient mõistab teenusekasutamise piiramist ja krediidilimiiti vääriti. Seda juhtub korra kuus, vahest ainult kvartalis korra. Ettevõtte turundusjuht Paul Liivoja lisas, et nende klienditeenindajad selgitavad erinevust omaalgatuslikult.

Liivoja ütles, et Bravocom pakub teenust saldostopp, mis võimaldab oma kulutusi kontrollida, määrates enda valikul teenuste kasutamise piirsumma.

„Määratud limiit sisaldab kõneteenuseid, SMSe, MMSe ja lisateenuseid. Saldostopi teenus rakendub automaatselt, kui kliendi poolt määratud rahaline limiit on ületatud. Selle kohta saabub kliendile SMS-teade. Järgmise kalendrikuu algul avatakse kõik kõneteenused, selle kinnituseks saabub samuti SMS. Saldostopi limiiti on võimalik ka muuta,“ selgitas Liivoja. Ta lisas, et tarbitud teenuste üle peetakse arvestust teenusepõhiselt. Süsteem kontrollib kliendi teenuste tarbimist iga 10 minuti tagant.

Välismaal viibides tarbitud teenuste maksumus arvestatakse pärast roaming-partnerite poolt saadud informatsiooni laekumist. „Seega võib sel kuul, kui klient viibib välismaal, arve kujuneda suurem kui tema poolt määratud Saldostopi limiit,“ tunnistas Liivoja.

Bravocomi kliendi jaoks tähendab krediidilimiit eelkõige informatiivset funktsiooni – Bravocom saadab kliendile SMSi kui krediidilimiit (500 krooni Eestis, 2000 krooni välismaal olles) on ületatud. „Seega aitame oma kliendil arvet pidada kulutuste üle, mis on tekkinud seoses meie pakutavate teenustega,“ ütles turundusjuht.

„Bravocom piirab teenusekasutamist juhul, kui klient ei ole õigeaegselt tasunud temale esitatud arveid,“ märkis Liivoja.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755