7. veebruar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elisa: segadust on tekitanud krediidilimiit ja kõnepiirangu teenus

Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Regina Salmu ütles, et on olnud juhuseid, kus aetakse segamini krediidilimiit, mis on ettevõtte poolt kehtestatud enda huvide kaitseks, ning kõnepiirangu teenus, mida klient saab rakendada oma huvide kaitseks.

„Krediidilimiit ei ole teenus, see on üks punkt kliendilepingus, millega ettevõte saab kaitsta oma huve," ütles Salmu ja lisas, et klient saab kõnepiirangut kasutada eraldi teenusena.

Ta rääkis, et viimaste aastate jooksul ei ole olnud juhuseid, kus klient ei mõistaks seda, kui tema teenust piiratakse krediidilimiidi ületamise pärast. „Kuid on olnud juhuseid, kus aetakse segamini krediidilimiit, mis on ettevõtte poolt kehtestatud enda huvide kaitseks, ning kõnepiirangu teenus, mida klient saab rakendada oma huvide kaitseks,“ lisas Salmu.

Krediidilimiit on ka kliendi jaoks kaitse, kuna alati võib ju juhtuda, et keegi teine kuritarvitab kliendi SIM-kaarti. „Lepingu sõlmimisel määratud krediidilimiidi ületamisel saadetakse kliendile sõnum ning sõnumi alusel tuleb maksta vahesumma ning seejärel saab klient jälle teenust edasi kasutada,“ ütles suhtekorraldusjuht.

"Üldjuhul piirab Elisa mobiilsideteenuseid nendel krediidilimiidi ületanutel klientidel, kes on alles äsja liitunud Elisaga ning kelle maksekäitumist me ei tea ning ka nendel klientidel, kelle maksekäitumine on ebaregulaarne ning kes sellega on riskiks ettevõtte majandustegevusele," rääkis Salmu.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112