8. veebruar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2: usaldusväärse kliendi teenusekasutamist me ei piira

Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema ütles, et võime kehtestada kliendile krediidilimiidi, kuid usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist piirata.

"Tele2 ei paku kliendile saldolimiidi teenust. Võime kehtestada kliendile krediidilimiidi, mille ulatuses saab klient Tele2 teenuseid kasutada. Usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist piirata, näiteks kui klient 3 kuud tasunud arveid korrektselt, on võimalik krediidilimiiti suurendada," rääkis Seema.

Seema ütles, et Tele2 hindab klientide poolt tehtud kõnesid kolm korda päevas, mistõttu kahe hindamistsükli vahel tehtud kõned registreeruvad alles järgmise hindamise järel. "Lisaks edastavad enamik teiste riikide operaatoreid info välismaal tehtud kõnede kohta kohati mitmenädalase viivitusega, mistõttu need kõned hinnatakse sellisel juhul alles siis. Need on põhjused, miks reaalajas kõnelimiit kusagil üheski võrgus ei toimi, ning seetõttu Tele2 seda ka kliendile teenusena ei paku," märkis ta.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112