• 04.03.08, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa koondas juhtimise ühe katuse alla

Kvaliteetoperaator Elisa kolis selle aasta alguses oma kontori vastvalminud Sõpruse Ärimajja Tallinnas, mis võimaldas enamuse ettevõtte osakondadest ning töötajatest koondada ühe katuse alla.
"Senini tegutsesime kuues erinevas kohas üle linna – säärane killustatus häiris kohati ettevõtte igapäevategevust ning oli selgelt ebapraktiline. Uues majas on töötajate ja ka osakondade omavaheline suhtlemine lihtsam, sest selleks pole vaja kogu aeg kasutada telefoni või e-maili. Samuti ei pea enam koosolekuteks ühest kontorist teise sõitma, mis aitab märgatavalt aega kokku hoida,“ ütles Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen teates.
Sõpruse Ärimajas töötab ligi 200 Elisa töötajat, mis moodustab umbes kaks kolmandikku Elisa töötajate koguarvust.
Lisaks Sõpruse Ärimajale tegutsevad Elisa osakonnad veel kahes erinevas kohas Tallinnas – võrgukeskus ja monitooringukeskus asuvad Ädala tänaval ning kõnekeskus Kadaka teel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele