Käesoleval nädalavahetusel vahetab Parex
Pank Eestis välja oma pangainfosüsteemi ja toob esmaspäevast, 7. aprillist
turule täiendatud internetipanga lahenduse.
Parexi internetipank töötab senisest suurema kiirusega ning pakub klientidele soodsamaid arveldusi ja võimalust sooritada välisvaluutas makseid eelnevate konverteerimistehinguteta, teatas pank.
Kohalik Parex Panga infosüsteem on nüüd integreeritud Parex Grupi kesksüsteemiga ja see võimaldab ka Eestis pakkuda klientidele kiiremaid ja mugavamaid lahendusi. „Täiustatud Parexi Internetipank pakub kasutajatele rohkem võimalusi ja kiiremaid teenuseid,” kommenteeris Parex Panga juhataja Eižens Slava. Tema sõnul võimaldavad uus pangainfosüsteem ja internetipank ka Eesti klientidel täiel määral kasu saada neist võimalustest, mida pakub Parexi ühtne internetipanganduse keskkond, kuhu on liidetud filiaalid Eestis, Lätis, Rootsis ja Saksamaal.
Uus Parexi internetipank toetab sarnaselt eelmise versiooniga autentimisvahendina ID-kaarti ning klientidele pakutakse võimalust kasutada PIN-kalkulaatorit või praegusel hetkel veel ka koodikaarti. „Pangatehingute turvalisus on Parex Pangale alati ülimalt oluline olnud, seetõttu pakub pank paralleelselt ID-kaardi ja koodikalkulaatoriga klientidele uut turvalisuse taset – elektroonilist koodide arvutamise seadet Digipass,“ kommenteeris Eižens Slava.
Digipass on uudne autentimislahendus Eesti turul, mis on suunatud täiendava turvalisuse tagamiseks eelkõige väga mahukaid ülekandeid tegevatele suurklientidele ja mitteresidentidele, siiski pakub Parex Pank Digipassi kõikidele oma klientidele. Digipass genereerib igaks sisenemiseks ja tehinguks uued paroolid, kusjuures koodi arvutamiseks kasutatakse tehingu informatsiooni, mis tõstab tunduvalt turvalisuse taset.
Parex Pank teenindab kliente Tallinnas alates 2004. aastast ja 2007. aastal avati uus täisteenust pakkuv klienditeeninduskeskus Narvas. Parex Pangal on tänaseks kontor ka Tartus ja samuti ambitsioonikad edasised laienemisplaanid.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?