Haigekassa teatas, et läks tänasest
töövõimetushüvitiste arvestamisel üle uuele tarkvarale, mis võimaldab edaspidi
rahalisi hüvitisi kiiremini menetleda ning lihtsustab üleminekut
elektroonsele töövõimetuslehele.
Uue IT-rakenduse kasutuselevõtuga ei ole internetipangast, X-tee kodanikuportaalist, haigekassa klienditeenindusbüroodest ega infotelefonilt ajutiselt võimalik saada informatsiooni töövõimetuslehtede haigekassas registreerimise kohta. Informatsiooni olemasolu on tagatud töövõimetushüvitise maksmisele määramise järgselt.
“Kuigi töövõimetuslehtede haigekassas registreerimise kohta X-tee kodanikuportaalis info ajutiselt puudub, ei tasu inimestel muretseda,” selgitas Eesti Haigekassa projektijuht Lii Pärg. “Kui tööandja on meile töövõimetuslehe edastanud, maksame hüvitise lubatud kuu aja jooksul välja,” kinnitas ta.
Ajutise töövõimetuse hüvitis makstakse ka edaspidi välja 30 kalendripäeva jooksul, alates nõuetekohaselt vormistatud dokumentide laekumisest haigekassasse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.