Regionaalminister Siim Kiisler arutas täna
Microsofti korporatsiooni asepresidendiga e-riigi arengut ja IT-ekspordi
suurendamise võimalusi, tõdedes, et Eesti ei oska oma kogemusi pöörata
rahvusvaheliseks kasuks.
„Eesti on küll tuntud IT-tiiger ja e-riigi pioneer, aga me ei oska oma kogemust pöörata rahvusvaheliseks majanduskasuks, et luua sellega ekspordivõimalusi oma ettevõtetele ja hoida innovaatilise riigi mainet. See peab muutuma,“ ütles regionaalminister pressiteates.
Simon Brown ütles, et lisaks riigi seni üsna jäigale positsioonile muudab ekspordi raskeks ka Eesti ettevõtete väiksus. „Eesti infotehnoloogiaettevõtted on võimekad ja suudavad luua väga häid lahendusi. Välisturgudel on aga väikesel firmal väga raske end läbi suruda. Siin võiksime kaaluda koostöövõimalusi, kuidas Microsoft saaks oma partnerite võrgustikuga toeks olla. Usun, et ühendades Eesti firmade kogemused ja meie globaalse esindatuse, saaksime neid barjääre oluliselt alandada,“ sõnas Brown.
Ministri sõnul peab Eesti panustama arengusse ja kasutama pingelise eelarve nappe vahendeid maksimaalselt ära. „Iga kulutatava krooni puhul peame kaks korda mõtlema, millist kasu selle eest saame. Praegu oleme olukorras, kus riik tellib uuenduslikke lahendusi ja paneb need oma kappi luku taha. Samas põhinevad e-teenused tehnoloogial, mida saab piltlikult öeldes mitu korda müüa. Riigitellimused moodustavad suure osa IT-turust, aga kas me kasutame seda ressurssi piisavalt?,“ küsis Kiisler.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.