Telekommunikatsioonifirma Linxtelecom
Estonia 2007. aasta netokäive oli 68,6 miljonit ja kasum 2,5 miljonit krooni,
teatas ettevõte. Aastaga kasvas käive 52 protsenti.
Linxtelecom Estonia juhataja Erki Urva ütles, et peamine käibe kasv tuli nii internetiliikluse mahtude suurenemisest kui ka komplekslahenduse pakkumisest äriettevõtetele. "Kiired välisühenduse kanalid koos seadme- ja serverimajutuse ning oskusteabega on telekommunikatsiooniteenus, mida meilt üha rohkem küsitakse," märkis Urva.
"Samuti olid väliskliendid meie käibe kasvatajad, kuna meie tegevus on rahvusvahelise mastaabiga," lisas ta. KaLinxtelecom Estonia teenindatavad eratarbijad tõstsid mullu internetiliikluse mahtu.
"YouTube, Google, Wikipedia ja mitmesugused allalaadimised on need märksõnad, mis iseloomustavad eratarbija käitumist võrgus," rääkis Urva.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Möödunud aastal investeeris Linxtelecom Estonia võrguseadmetesse ja serverikeskustesse ligi 15 miljonit krooni. Märgatavalt suurendati baasvõrgu läbilaskevõimet ning avati uus serverimajutuskeskus.
Linxtelecom Estonia planeerib kiiret käibekasvu ka 2008. aastal. "Kuigi mitmed muud majandussektorid tunnetavad tagasilööke, meie kasv ilmselt jätkub," lubas Urva.
Linxtelecom Estonia kuulub rahvusvahelisele telekommunikatsiooniettevõttele Linx Telecommunications B.V., mis on esindatud ka Lätis, Leedus, Poolas, Venemaal, Ukrainas, Gruusias ja Hollandis.
Linxtelecom omab suure võimsusega veealuseid fiiberoptilisi sidekaableid Tallinnast Helsingisse ja Stockholmi, mille kaudu käib üle poole siinsest välismaaga peetavast andmesidest. Tallinnas paikneb ka kaasaegne juhtimiskeskus, kust hallatakse kogu Linxtelecomi rahvusvahelist võrku.
29 töötajaga Linxtelecom Estonia klientideks on Eesti suuremad telekommunikatsioonifirmad, veebimeedia ettevõtted, finants- ning riigiasutused.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.