28. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sidekatkestus tekitas Medicoverile lisatööd

Eesti suurima töötervishoiukeskuse Medicoveri finantsjuht Kadri Kapp ütles, et tänane sidekatkestus tekitas nende klientidele ebamugavust ning töötajatele lisakohustusi.

"Meil ei saanud kaardiga maksta ja sedasi oli viis-kuus tundi," rääkis Kapp aripaev.ee-le, "kirjutasime erandkorras välja arveid. See tekitas lisatööd, sest registraatorid meil arveid ei kirjuta ning pidi pöörduma raamatupidaja poole. Homme peab raamatupidaja kontrollima, kas kliendid said ülekanded tehtud. Kui raha tulnud pole, peab klientidele üle helistama."

Kapp märkis, et telefonisidega neil täna probleeme polnud. "Ma ei usu, et ükski visiit seetõttu ära jäi," märkis Kapp. Rahaliselt Pärnu mnt 102a büroomajas tegutsev Medicover ei kannatanud, kuid nii ettevõtte töötajail kui klientidel oli sekeldamist rohkem.

Kesklinnas asuvat Radissoni hotelli, Viru Keskust, advokaadibürood Hansa Law Offices, Astlanda Büroo ASi ning Ülemiste Cityt sidekatkestus ei puudutanud.

"Kuna meie leviosakonna müügimeeskond ja kõnekeskus asub Tartus, siis otseselt meie töö häiritud ei olnud," rõõmustas Tallinnas Maakri tänaval pesitseva Postimehe levidirektor Maarek Järvsoo. "Küll võib olla probleem, et meie Tallinna kliendid ei saanud meile helistada. Selle kahju ulatust ei oska täna kommenteerida," lisas Järvsoo.

"Õnneks toimivad kõik Estraveli sidesüsteemid ning katkestus ei ole teadaolevalt tabanud ühtegi Estraveli bürood," rääkis aripaev.ee-le Estraveli kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu.

Ta lisas: "Praegu oleks päris paha olukord, kui side katkeks, sest veel viimaseid päevi käib üliaktiive USA 3999.- kampaania ning kliendid seisavad büroodes lausa elavas järjekorras büroodes, mis on tänapäeval haruldane."

Eesti Loto kinnitusel neil telefonisidega probleeme polnud, küll olid nad aga teadlikud, et lotopiletite eest ei saanud internetipangas maksta. Samas puudutas netipanga rike vaid Hansapanga kaudu tehtavaid makseid.

Hansapank tunnistas, et Eesti Loto veebilehelt lotopiletit ostnud ja internetimaksega hätta jäänud mees oli kaudselt sidekatkestuse ohver.

"Tegu oli ajutise tehnilise rikkega, mis praeguseks hetkeks on lahendatud," edastas Hansapank õhtul kella poole viieks. "Tehnilisel viisil olid need omavahel kaudselt seotud küll," täpsustas pank aripaev.ee küsimuse peale.

Elioni meediasuhetejuhi kohusetäitja Raimo Matvere ütles, et rohkemate telefoniühendustega kliendid kasutavad praeguseks asendusühendusi. Lõplikult peaks hommikul lõhutud kaabel korda saama kella 10ks õhtul. Palju kliente veel telefonita on, ei osanud Matvere öelda.

Kõik täna Elioni optilise kaabli lõhkumise tõttu katkenud telefoni- ja internetiühendused olid kella 18.15ks taastatud, teatas Elion.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755