Euroopa Parlament soovib lühendada
telefoninumbri ühe sideoperaatori juurest teise juurde viimise aega praeguselt
paarilt nädalalt ühe päevani.
Ajalimiidi soov on sees parlamendis järgmisel nädalal hääletusele minevas telekommunikatsiooniturgu reguleerivate seaduste paketis.
Eelmisel nädalal parlamendi ees nn telekomipaketti tutvustades märkis Euroopa Komisjoni liige, infoühiskonna ja meedia volinik Viviane Reding, et "kui Austraalias saab operaatorit vahetada kahe tunniga, siis üks päev peaks olema täiesti võimalik ka Euroopas".
Praegu nõuab numbri ühe operaatorfirma juurest teise üleviimine Eestis kuni 20 päeva, viitas Euroopa Parlamendi sotsiaaldemokraadist liige Katrin Saks intervjuus Äripäevale Euroopa Komisjoni uuringu andmetele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.