• 05.10.08, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Express Hotline tunneb end Rumeenias tugevalt

Ekspress Hotline kontserni arengujuht ja Rumeenia kõnekeskuse juht Indrek Sepa sõnul on infotelefoni turg Rumeenias täiesti olematu.
„Me tunneme end päris tugevalt siin,“ tõdes Sepp, kelle sõnul ei ole Ekspress Hotlinel praeguseks ühtegi konkurenti. On küll rohkelt internetikülgi ja kirjastajaid, kes annavad välja katalooge, kuid telefoniteenindust ei ole üldse.
Sepp, nagu ka teiste börsifirmade käepikendused, ei taha kasumi kohta midagi öelda. „Me ei ole hetkel kasumis, aga me ei ole sellest ka kaugel,“ kinnitas Sepp.
Sepp rõhutas, et kui tahta Rumeenias edu saavutada, ei piisa ainult sellest, et Eestis või ka teistes Balti riikides omandatud teadmisi ja kogemusi rakendada, vaid tuleb kohalikke tundma õppida ja nende tõekspidamisi arvesse võtta.
Pikemalt loe homsest Äripäevast!
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele