5. oktoober 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Express Hotline tunneb end Rumeenias tugevalt

Ekspress Hotline kontserni arengujuht ja Rumeenia kõnekeskuse juht Indrek Sepa sõnul on infotelefoni turg Rumeenias täiesti olematu.

„Me tunneme end päris tugevalt siin,“ tõdes Sepp, kelle sõnul ei ole Ekspress Hotlinel praeguseks ühtegi konkurenti. On küll rohkelt internetikülgi ja kirjastajaid, kes annavad välja katalooge, kuid telefoniteenindust ei ole üldse.

Sepp, nagu ka teiste börsifirmade käepikendused, ei taha kasumi kohta midagi öelda. „Me ei ole hetkel kasumis, aga me ei ole sellest ka kaugel,“ kinnitas Sepp.

Sepp rõhutas, et kui tahta Rumeenias edu saavutada, ei piisa ainult sellest, et Eestis või ka teistes Balti riikides omandatud teadmisi ja kogemusi rakendada, vaid tuleb kohalikke tundma õppida ja nende tõekspidamisi arvesse võtta.

Pikemalt loe homsest Äripäevast!

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112