Ekspress Hotline kontserni arengujuht ja
Rumeenia kõnekeskuse juht Indrek Sepa sõnul on infotelefoni turg Rumeenias
täiesti olematu.
„Me tunneme end päris tugevalt siin,“ tõdes Sepp, kelle sõnul ei ole Ekspress Hotlinel praeguseks ühtegi konkurenti. On küll rohkelt internetikülgi ja kirjastajaid, kes annavad välja katalooge, kuid telefoniteenindust ei ole üldse.
Sepp, nagu ka teiste börsifirmade käepikendused, ei taha kasumi kohta midagi öelda. „Me ei ole hetkel kasumis, aga me ei ole sellest ka kaugel,“ kinnitas Sepp.
Sepp rõhutas, et kui tahta Rumeenias edu saavutada, ei piisa ainult sellest, et Eestis või ka teistes Balti riikides omandatud teadmisi ja kogemusi rakendada, vaid tuleb kohalikke tundma õppida ja nende tõekspidamisi arvesse võtta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pikemalt loe homsest Äripäevast!
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.