• 06.10.08, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebiaktiviste ajendab edevus

Inimesed, kes riputavad pidevalt netti üles uut sisu otsivad vaid tähelepanu.
Lugejate endi poolt sisuga täidetud veebikeskkondade (YouTube, Wikipedia) edu on tekitanud psühholoogides segadust, sest väga väike hulk inimesi teeb nende keskkondade sisuga täitmisel ära väga suure hulga tööd, kuigi sellest tööst ei tõuse neile pealtnäha mitte mingit kasu, kirjutas New Scientist. Ülejäänud aga kasutavad nende keskkondade sisu, ise nende arendamiseks midagi vastu andmata.
Ühe seletuse järgi on inimestel lihtsalt meeldiv, kui nad saavad kogukonda aidata. Nüüd aga on Palo Altos asuva Hewlett-Packardi uurimiskeskuse teadlased leidnud, et kogukonna aitamisega pole veebiaktivistide tegevusel mingit pistmist. Nad otsivad isiklikku tähelepanu. Töörühm analüüsis 580 000 YouTube’i keskkonda sisu paigutanud kasutaja käitumisharjumusi ning leidis, et mida rohkem nende ülesriputatud videod vaatajaid leidsid, seda innukamalt püüdsid kasutajad uut materjali keskkonda üles laadida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele