23. detsember 2008
Jaga lugu:

Gartner: CD-de jaemüüjatele on need viimased jõulud

Analüüsikeskuse Gartner hinnangul võivad need jõulud jääda käibegeneraatorina CD-de jaemüüjatele viimaseks, sest muusikatööstus liigub üha kiiremini online-müüki.

2007. aastal andis online-müük 23 protsenti USA ning 15 protsenti maailma muusikatööstuse käibest, teatab Gartner värskes analüüsis. Muusika müük CD-del, mis sai alguse 1985. aastal ning kasvas kiiresti kuni 2000. aastani, on hakanud kiiresti langema ning ei suuda tõenäoliselt enam turuosa kasvatada.

USA muusikatööstuse käibest moodustas 2005. aastal 95 protsenti müük nn füüsilistel kandjatel (CD-d, LP-d, DVD-d jne), aga 2007. aastal 77 protsenti.

„Muidugi ei saa väita, et CD-d kaovad ära täielikult,“ kommenteeris keskuse asepresident Mike McGuire. „Pigem jääb nende osaks reklaami osa täitmine, mida hakatakse müüma või lihtsalt ära andma näiteks kontsertidel,“ lisas ta.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt