Analüüsikeskuse Gartner hinnangul võivad
need jõulud jääda käibegeneraatorina CD-de jaemüüjatele viimaseks, sest
muusikatööstus liigub üha kiiremini online-müüki.
2007. aastal andis online-müük 23 protsenti USA ning 15 protsenti maailma muusikatööstuse käibest, teatab Gartner värskes analüüsis. Muusika müük CD-del, mis sai alguse 1985. aastal ning kasvas kiiresti kuni 2000. aastani, on hakanud kiiresti langema ning ei suuda tõenäoliselt enam turuosa kasvatada.
USA muusikatööstuse käibest moodustas 2005. aastal 95 protsenti müük nn füüsilistel kandjatel (CD-d, LP-d, DVD-d jne), aga 2007. aastal 77 protsenti.
„Muidugi ei saa väita, et CD-d kaovad ära täielikult,“ kommenteeris keskuse asepresident Mike McGuire. „Pigem jääb nende osaks reklaami osa täitmine, mida hakatakse müüma või lihtsalt ära andma näiteks kontsertidel,“ lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.