Suured sotsiaalsed võrgustikud nagu
Facebook, Yammer, Twitter ja Friendfeed on saamas uueks
kommunikatsioonivahendiks, edastas BBC.
"Oleme loomas e-mail 2.0i," kommenteeris ettevõtluskeskkonna Yammer asutaja David Sacks.
Kümned miljonid inimesed kasutavad sotsiaalseid võrgustikke kontakti hoidmiseks, kusjuures selliste inimeste arv kasvab, kes pidevalt nende kasutatavasse suhtluskeskkonda sisse logitud on.
Kuna kasutajad soovivad suhtluskeskkonnas infot vahetada, on sotsiaalsed võrgustikud pidanud infovahetusvõimalusi arendama. Praeguseks võimaldavad suhtluskeskkonnad vahetada nii teksti, fotosid kui videosid ning neid sotsiaalse võrgustiku liikmeil neid kommenteerida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ma arvan, et see on uus kommunikatsioonivorm, mitte lihtsalt e-mail, kergekaalulisem ja rohkem reaalajas," kommenteeris FriendFeedi asutaja Paul Buchheit.
FriendFeed lubab infot vahetada teiste teenusepakkujatega nagu Twitter ja Flickr, kuid suhtluskeskkondadele infovahetusstandardit kehtestatud pole. Näiteks tunnistab Twitter Facebooki andmeid, kuid vastupidine infovahetus võimalik pole.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.