Postiettevõtte klientidel on informatsiooni
saamine kevadest lihtsam, sest Eesti Posti klienditeeninduskeskus sai
senisest lühinema numbri 1661.
Lühinumber on 1661, mis on meeldejääv ja samas ka sarnane senisele pikale infotelefoni numbrile 6 616 616, teatas ettevõte.
Eelmisel aastal helistati infotelefonile üle 132 000 korra, keskmine kõnede arv kuus oli 11 000. Aastatega on kõnede arv klienditeeninduskeskusesse pidevalt suurenenud: 2005. aastal oli 65 567 kõnet, 2006. aastal tehti 108 807 kõnet ning 2007. aastal ületas kõnede arv 120 000 piiri.
Telefoni teel pöördudutakse eelkõige info saamiseks. Olulise osa moodustavad järelotsimised ning perioodika päringud, uuritakse hindade ja tellimisvõimaluste kohta. Samas avaldatakse nii kiituseid kui esitatakse ka kaebusi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Senine infonumber 6 616 616 jääb kasutusele välismaalt helistades.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?