Elioni grupi konsolideeritud käive ulatus
esimeses kvartalis 730 miljoni kroonini, langedes eelmise aasta sama kvartaliga
võrreldes 4,8 protsenti.
Tulud kasvasid enim rahvusvaheliste sidumisteenuste ja komplekslahenduste müügist, suurenedes vastavalt 27% ja 16%. Elion kulumieelne ärikasum (EBITDA) suurenes esimeses kvartalis võrreldes mullusega 0,6%, ulatudes 248 miljoni kroonini.
Elioni esimese kvartali investeeringud põhivarasse ulatusid 46 miljoni kroonini võrrelduna 54 miljoniga eelmise aasta alguses. Põhiosa kapitalimahutustest olid seotud võrguressursi arendamisega, tooteportfelli muudatustega ning kolmiklahenduse kvaliteedi parandamise ja kättesaadavuse laiendamisega.
Elioni juhatuse esimehe Valdur Laidi sõnul on nende peamine edutegur suur hulk lojaalseid kliente. Samuti usun, et kolmiklahendusele keskendumine ning mitmed hiljutised muudatused pakkumistes on olnud strateegiliselt väga õiged valikud, lisas ta.
"Minult on ka korduvalt küsitud, kuidas see võimalik on, et majanduslangus on Elioni tulemustele niivõrd vähe mõju avaldanud. Täna, kus internetist on saanud igapäeva eluks ja tööks vajalik esmatarbekaup, on see üks viimaseid teenuseid, millest ollakse nõus loobuma. Sellest tuleneb ka trend, et internetiteenuse pakkujateni jõuab majanduslangus viivitusega," selgitas Laid.
Elion kuulub börsil noteeritud Eesti Telekomi gruppi.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.