• 03.06.09, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pillesaar paneb Microlinki töötajad Helmeses tööle

Helmese nõukogu esimees Jaan Pillesaar rääkis Äripäevale, et paneb praegu osaliselt jõude istuvad MicroLinki tarkvaraarendajad ja majandustarkvara spetsialistid oma ettevõttes täiskoormusega tööle.
Helmes ostis Microlinkilt tarkvara arenduse ja majandustarkvara äri. Need on kaks erinevat ärisuunda, kummaski ca 20 konsultanti, selgitas Pillesaar. Tehnoloogiatest tuleb juurde peamiselt Oracle, Java, Progressi, Axapta ja SAP teadmisi, märkis ta.
Äripäeva küsimustele vastab Helmese nõukogu esimees Jaan Pillesaar.
Kui suurt käibe ja kasumi kasvu Helmesele majandustarkvara äri lisandumisest ootate?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Me oleme kokku leppinud, et hinna ja mahu suurusjärke me avalikult ei kommenteeri peale töötajate arvu. Võin öelda, et saame juurde päris mitu suurt lepingut. Kellega, ei saa kahjuks öelda. Me ütleme klientide nimesid vaid klientide nõusolekul. Võin öelda, et mõlemad ärisuunad on praegu kasumlikud ja saavad Helmeses olema kasumlikud.
Kui palju saate juurde uusi püsikliente?
Suur osa MicroLinki kliente on juba varem ka Helmese kliendid. Täiesti uusi kliente lisandub kümmekond.
Microlinkist tuleb Helmesesse üle 40 töötaja. Kuidas plaanite neid rakendada?
Esialgu jätkavad samade klientide teenindamist. Meie peamine fookus on klienditeeninduse kvaliteet ja meeskonna motivatsioon. Tarkvaraäris moodustavad need kaks asjaolu 80% edufaktorist.
Kui kavandate muudatusi, milliseid nimelt?
Otsustatud on, et majandustarkvara ärisuuna paigutame Helmese tütarfirmasse, tarkvara arendus liitub Helmesega. Reeglina me kõigepealt vaatame, kuidas asjad lähevad ja siis otsustame koos, kas oleks mõistlik midagi muuta. Tarkvaraäri on iseseisvate ja tarkade inimeste äri. Läbi rääkimata muutused toovad enamasti rohkem kahju kui kasu.
Peamine sünergia tuleneb sellest, et Helmese mitu korda suuremast ressursibaasist on võimalik koostada vajalike teadmistega projektimeeskondi kiiremini ning väiksemate kuludega. Tänu sellele paraneb klientide jaoks nii teeninduse kvaliteet kui efektiivsus. Rakendame Helmese kvaliteedikontrolli ja ühtlustame töö tegemise standardeid. Helmes on ISO9000 ettevõte. Me peame tagama ühtlase kvaliteedi kõiges, mida me teeme.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kas äride ühendamise käigus on oodata ka töötajate koondamist?
Osadel meiega liituvatel inimestel ei ole täna täit töökoormust, kuid Helmeses on täna ressurssi pigem puudu. Seega ma loodan, et me saame kõigile tööd pakkuda. Helmeses tervikuna on kindlasti rohkem tööd kui turul keskmiselt, kuna Helmese väliskliendid ei ole erinevalt Balti klientidest tellimusi vähendanud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele