India suuruselt teise tarkvaraeksportööri
Infosys Technologiese kasum kasvas 18 protsenti ja ületas analüütikute ootuseid.
Ettevõte võitis suuri tellimusi. Ruupia langus dollari suhtes kasvatas
välismaist müüki, vahendab Bloomberg.
Kvartalikasum kasvas 15,3 miljardile ruupiale ehk 314 mln dollarile. Kasumiks aktsia kohta tuli 26,66 ruupiat. Aasta varem oli kasumiks 13 miljardit ruupiat ehk 22,75 ruupiat aktsia kohta. Analüütikud ootasid ettevõttelt 13,9 miljardi ruupia suurust kasumit.
Infosys teatas, et võib osta mõne mitte-USA ettevõtte, et vähendada sõltuvust kundedest USA turul, mis annab 60 protsenti käibest.
Infosysi aktsia tõusis Mumbais 5,1 protsenti, 1762,3 ruupiale. Tänavu on aktsia hind tõusnud 57 protsenti. Suurim India tarkvaraeksportööri Tata Consultancy Servicese aktsia on tõusnud tänavu 67 protsenti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõte tõstis majandusaasta käibeprognoosi alumist äärt. Varem prognoositi käibeks 4,35 kuni 4,52 miljardit dollarit, nüüd 4,45 kuni 4,52 miljardit dollarit. 30. septembril lõppeva kvartali kasumiks prognoosis ettevõte 50-51 USA senti aktsia USA hoiutähe kohta 1,11 kuni 1,13 miljardi dollarilise käibe juures.
Kolme kuuga sai Citigroupile, Goldman Sachsile, BT Groupile ja teistele kundedele tarkvara disainitava, kirjutava ja arutite hooldamise ning toetust pakkuvate teenustega 27 uut klienti. Austraalia suurim telekom Telstra andis 450 miljoni Austraalia dollari (352 mln USA dollari) suuruse lepingu.
Tata Consultancy Services avaldab kvartalitulemused 17. juulil.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.