19. september 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Internetikonkurss: võitis Edicy, kõige rohkem sai auhindu Velvet

Eesti Internetikonkursil 2009 oli kulla vääriliseks ainult üks töö - Edicy, kõige rohkem auhindu võitis Velvet.

Tallinnas Eesti Internetiturunduse Aastakongressil *Best Internet 2009* kuulutati välja Eesti Internetikonkursi 2009 võitjad.

Esikoha Edicy tööd kommenteeris žürii järgmiselt: „Ambitsioonikas ja globaalne. Lihtne, loogiline, perfektne kasutajaliides. Hea näide tootest, ärist ja veebist ühes tükis.“ Äripäev on varem kirjutanud, et Edicy, millest veerand kuulub endisele Skype'i mehele ning praegusele riskikapitalistile Toivo Annusele, on lihtne viis luua oma firmale või hobile koduleht etteantud sisuhaldusvidinate abil.

Velveti töödest jõudis finaali 8, neist 4 said hõbeda ja 2 pronksi. Hõbeda vääriliseks peeti Estonian Airi jaanipäevakampaaniat, interaktiivset tarbimismängu ”Oliver otsustab”, uute rahvusmeenete netipoodi Rahvusmeened.ee ja põhjamaades õppimise teavitusprogrammi Björk.

Informatsiooni lihtsa ja puhta esitlemise eest pärjati pronksiga Nasdaq OMX infograafika ning sama kategooria auhinnaga ka Estonian Airi videolahendusega tantsupeo kampaanialeht.

“Mõnus oli osaleda läbimõeldud ja sellegipoolest tagasihoidlikul konkursil, kus rõhk oli eelisjärjekorras sisul ja asjasse süvenemisel.

Sel aastal võeti kongressil kasutusele ka konverentsiformaat PECHA KUCHA – olulisuse väljatoomiseks üks sobivaimaid presentatsiooni formaate jaühtlasi ka struktuur, milles Velvet ennast juba koduselt tunneb ja mille kasutamist me ka igati tagant innustasime,” kommenteeris Velveti loovjuht Janno Siimar ettevõtte teate vahendusel..

Eesti Internetikonkursi 2009 zürii esimehe Robin Gurney (Altex Marketing) arvates oli esitatud tööde kvaliteet oodatust pisut kõrgem ja näha oli positiivset edasiminekut selles suunas, et Eesti tööd võiksid võistelda rahvusvahelisel tasemel.

Sel aastal oli konkursile esitatud 118 tööd, millest short-listi ehk finaali pääses kokku 30 ning auhindadega pärjati 18.

Velvet Creative Alliance on 2004. aastal asutatud visuaalse kommunikatsiooni täisteenust pakkuvate ettevõtete grupp, kuhu kuulub tänaseks lisaks internetiturunduse harule ka disainiüksus, interneti disaini ja multimeedia üksus, reklaamfoto stuudio ja tootmise juhtimisüksus. Velveti 2008. aasta käive oli 18,5 miljonit krooni.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755